Ga naar de inhoud

Door 165+ klanten beoordeeld met 4,9* op 5 op Trustpilot!

De mooiste koffietafelboeken, direct uit voorraad leverbaar

Gratis verzending vanaf 50 euro

Betaal met o.a. iDEAL, Bancontact of creditcard

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst, in de originele verpakking, zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor de retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor jouw eigen rekening. Retour sturen kan zowel op eigen kosten (zie ons adres onderaan deze pagina) of via onze retourservice.
Deze retourservice is alleen te gebruiken in Nederland en kost 6,95 euro. Dit bedrag zal van het terug te storten bedrag in mindering gebracht worden. Buiten Nederland hebben wij geen retourservice en dient de retourlabel zelf betaald te worden. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en originele ongeopende verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via contact@fotoboekenshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangen van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het product bij een retour goed verpakt is. Kreeg je een gratis artikel bij jouw bestelling? Stuur deze dan ook mee retour. Bij behouden van dit artikel zullen wij de waarde van dit product in mindering van het retour te betalen bedrag halen. De Fotoboekenshop goodie mag je natuurlijk wel houden.

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@fotoboekenshop.nl. Wel draag je zelf op voor de kosten voor verpakking en terugzending van het product.

Schade bij ontvangst

Fotoboekenshop verpakt elk pakket in de best mogelijk conditie. Daarbij gaan wij er vanuit dat het bestelde artikel in de staat geleverd wordt als dat het verstuurd is. Toch kan het incidenteel voorkomen dat het postorderbedrijf het pakket kapot bezorgt. Hierbij heb je altijd het recht om het pakket aan de deur te weigeren en retour te laten sturen naar ons.
Heb je het pakket toch aangenomen en constateer je dat het artikel door het transport schade heeft opgelopen? Dan ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 6 dagen:

– Een of enkele foto’s van het artikel in (indien op deze wijze ontvangen) ongeopende cellofaan waarbij de schade duidelijk te zien is.
– Een of enkele foto’s van de buitenverpakking van de doos.
– Een of enkele foto’s van de binnenverpakking van de doos.
– Het factuurnummer.
– Een handgeschreven bevestiging van het probleem, inclusief zendingsnummer, waarop staat bevestigd dat het pakket beschadigd ontvangen is. Dit inclusief een handtekening.
Deze foto’s kunnen gestuurd worden naar: contact@fotoboekenshop.nl

Bij elke vorm van fraude of wanneer wij constateren dat het probleem door eigen gebruik beschadigd is, zullen wij niet overgaan tot een schade vergoeding.

Help! Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@fotoboekenshop.nl. We proberen dan het adres nog voor je te wijzigen.

Tijdschriften en magazines

De aankoop van een tijdschrift of magazine is definitief. Het retourneren van magazines en tijdschriften zijn daarom helaas niet toegestaan.

Retouradres
Vermeld bij het retouren altijd het ordernummer en/of afzender zodat we weten van wie de bestelling af komt.
Ons retour adres is:

Fotoboekenshop.nl
t.a.v. Retour {ordernummer}
Hengmeng 23
5235 JW ‘s-Hertogenbosch
Nederland

Retouren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst, in de originele verpakking, zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

De kosten voor de retour van jou naar Fotoboekenshop zijn voor jouw eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en originele ongeopende verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via contact@fotoboekenshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangen van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het is mogelijk om via Fotoboekenshop een retourlabel te verkrijgen. Neem contact met ons op om je retour aan te melden en een retourlabel te ontvangen.
De kosten voor een retourlabel vanuit België bedraagt 6,75 euro. Hierbij ontvang je een retourlabel van BPost.
De kosten voor een retourlabel vanuit Nederland bedraagt 9 euro. Hierbij ontvang je een retourlabel van DHL.
De kosten van het retourlabel wordt afgehouden van het terug te betalen bedrag van je bestelling.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het product bij een retour goed verpakt is. Kreeg je een gratis artikel bij jouw bestelling? Stuur deze dan ook mee retour. Bij behouden van dit artikel zullen wij de waarde van dit product in mindering van het retour te betalen bedrag halen. De Fotoboekenshop goodie mag je natuurlijk wel houden.

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@fotoboekenshop.nl. Wel draag je zelf op voor de kosten voor verpakking en terugzending van het product.

Schade bij ontvangst

Fotoboekenshop verpakt elk pakket in de best mogelijk conditie. Daarbij gaan wij er vanuit dat het bestelde artikel in de staat geleverd wordt als dat het verstuurd is. Toch kan het incidenteel voorkomen dat het postorderbedrijf het pakket kapot bezorgt. Hierbij heb je altijd het recht om het pakket aan de deur te weigeren en retour te laten sturen naar ons.
Heb je het pakket toch aangenomen en constateer je dat het artikel door het transport schade heeft opgelopen? Dan ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 6 dagen:

– Een of enkele foto’s van het artikel in (indien op deze wijze ontvangen) ongeopende cellofaan waarbij de schade duidelijk te zien is.
– Een of enkele foto’s van de buitenverpakking van de doos.
– Een of enkele foto’s van de binnenverpakking van de doos.
– Het factuurnummer.
– Een handgeschreven bevestiging van het probleem, inclusief zendingsnummer, waarop staat bevestigd dat het pakket beschadigd ontvangen is. Dit inclusief een handtekening.
Deze foto’s kunnen gestuurd worden naar: contact@fotoboekenshop.nl

Bij elke vorm van fraude of wanneer wij constateren dat het probleem door eigen gebruik beschadigd is, zullen wij niet overgaan tot een schade vergoeding.

Help! Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@fotoboekenshop.nl. We proberen dan het adres nog voor je te wijzigen.

Tijdschriften, magazines, geur kaarsen en limited editions
De aankoop van een tijdschrift of magazine is definitief. Hetzelfde geldt voor de Assouline geur kaarsen en de Assouline Ultimate Collection boeken. Het retourneren van magazines, tijdschriften Assouline geurkaarsen en Assouline Ultimate Collection boeken zijn daarom helaas niet toegestaan.

Retouradres
Vermeld bij het retouren altijd het ordernummer en/of afzender zodat we weten van wie de bestelling af komt. Hergebruik je de oude doos? Om de retour zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen vragen we je de oude stickers en verzendlabel er uit te halen.
Ons retour adres is:

Fotoboekenshop
t.a.v. Retour {ordernummer}
Schrieksesteenweg 50
2221 Booischot
België