Ga naar de inhoud

Door 165+ klanten beoordeeld met 4,9* op 5 op Trustpilot!

De mooiste koffietafelboeken, direct uit voorraad leverbaar

Gratis verzending vanaf 50 euro

Betaal met o.a. iDEAL, Bancontact of creditcard


Vier jaar Fotoboekenshop!
Combineer en ontvang tot 20% stapelkorting op alle boeken van teNeues!


Veelgestelde vragen

Wij hebben de meest gestelde vragen hieronder beantwoord.  Staat uw vraag er (nog) niet bij? Neem dan contact op met ons via contact@fotoboekenshop.nl

Bestellen en betalingen

Natuurlijk wil je jouw boek of interieur item meteen in bezit hebben. Goed nieuws! De meeste artikelen hebben wij direct op voorraad. Dit kun je zien aan de voorraadtekst bij het artikel.

Het is soms ook mogelijk om een artikel te reserveren. Wanneer dit het geval is wordt dit duidelijk in de omschrijving van het artikel weergegeven.

Binnen Nederland en België vragen wij 3,95 euro aan verzendkosten. Gratis verzending wordt in in beide landen gegeven vanaf 50 euro.

Klik hier voor een volledig overzicht van de levertijd en verzendkosten.

Geen probleem!

Na het invullen van de gegevens aan de kassa kun je eveneens aangeven of de bestelling een cadeau is. Hierbij gebruiken wij een feestelijk cadeaupapier welke niet gender of leeftijd gebonden is.
Enkele limited editions (van boven de 1.000 euro) worden vanuit een extern magazijn verzonden en kunnen wij helaas niet cadeau verpakken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Baby Sumo van Helmut Newton.

Zal je net zien. Wil je een mooi boek kopen, is deze net uitverkocht. Geen probleem. Vaak kun je dit artikel wel reserveren. Neem gerust contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Graag denken wij met jou mee. Daarom is het mogelijk om op verschillende wijze te betalen. Denk hierbij aan betaalmogelijkheden als iDEAL, Bancontact, ApplePay, Creditcard.
Liever achteraf in termijnen betalen? Betaal je bestelling vanaf 50 euro in 3 keer met 0% rente via in3.

Klik hier voor een overzicht van alle betaalmogelijkheden.

Alle betalingen die op Fotoboekenshop gemaakt worden gaan via de beveiligde servers van Mollie. Hierbij ben jij zeker dat jouw betaling veilig verloopt.

Het is helaas niet mogelijk om externe cadeaubonnen, zoals de Boekenbon, VVV cadeaukaart of Sodexo cadeaucheque, in te leveren bij Fotoboekenshop.

Ben je een bedrijf en op zoek naar een groter aantal aan boeken of interieur artikelen? Wij denken graag met jullie mee. Neem gerust contact met ons op om alle opties te bespreken.

Begrijpelijk dat je wilt weten of Fotoboekenshop betrouwbaar is. Gelukkig hebben wij al duizenden tevreden klanten gehad. En daar doen we het natuurlijk voor!

Via Trustpilot hebben ruim 160 klanten hun review achter gelaten en ons beoordeeld met 4,9 sterren! Bekijk al onze reviews op Trustpilot.

Bezorging en retouren

Wil je iemand verrassen of ben je weinig thuis? Na het invullen van jouw factuurgegevens is het mogelijk om het adres van de ontvanger aan te passen.

Wij werken samen met de premium service van Transforce. Dit relatief jonge bedrijf draagt uiterst zorg over de pakketten en sluit daardoor uitstekend aan bij Fotoboekenshop!

Naar Nederland worden alle pakketten overhandigd aan DHL. Deze bezorgdienst is ideaal omdat ze meerdere bezorgmomenten op de dag hebben.

Natuurlijk willen wij jouw bestelling zo snel mogelijk verwerken en versturen. Doorgaans geldt de regel dat wanneer er een bestelling van Maandag tot en met Vrijdag voor 15:00 uur geplaatst is deze dezelfde dag nog verzonden wordt.

Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag na 15:00 uur, zaterdag of zondag zullen wij maandag aan de bezorgdienst overhandigen.

Voor een volledig overzicht en de verzendkosten en levertijd zie onze Levertijd en Verzendkosten pagina.

Zodra het pakket verzonden wordt ontvang je mail met de een track-and-trace code. Hoewel de track-and-trace niet altijd direct werkt is het wel mogelijk dat de chauffeur het pakket al meegenomen heeft naar het distributiecentrum. Daarom is het niet meer mogelijk om de bestelling nog aan te passen.

De track-and-trace werkt altijd vanaf het moment dat het pakket is gescand in het sorteercentrum.

Zolang jouw bestelling nog niet verzonden is kan deze nog geannuleerd worden. Om je bestelling te annuleren kun je het best reageren op de bevestigingsmail met het verzoek de bestelling te annuleren. In dat geval hebben wij meteen de juiste informatie tot onze beschikking.

Ben je toch niet helemaal tevreden met jouw aankoop? Dat kan gebeuren. Retourneren mag bij ons, in de originele verpakking, binnen 30 dagen. Graag ontvangen wij eerst een mail op contact@fotoboekenshop.nl zodat we ervan op de hoogte zijn.

Zodra wij jouw pakket ontvangen hebben storten wij het aankoopbedrag (min eventueel gemaakte retourkosten voor onze optionele retourservice) binnen 14 dagen terug op de rekening waarop de betaling gemaakt is.

Let op dat je bij het retouren alle oude labels van de doos af haalt om zo een toeslag te voorkomen!

Na ontvangst van jouw retour zullen wij het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terugstorten op de betaalmethode waarop de betaling ook verricht is.

Soms hebben wij een actie waar een gratis artikel (bijvoorbeeld een gratis boek) aan vast zit. Hiervan geldt altijd zolang de voorraad strekt. Indien je het product retourneert waarbij je een gratis product ontvangen hebt, ontvangen wij ook graag het gratis artikel retour. Wanneer wij deze niet retour ontvangen zullen wij de kosten hiervan in mindering brengen van het retour te betalen bedrag.

Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij doen er alles aan alles zo goed mogelijk te verpakken. Het kan altijd voorkomen dat het postorderbedrijf minder voorzichtig met het pakket is geweest dan de bedoeling is. Daarom leggen wij graag de schadeclaim bij deze bedrijven. Om een claim in te dienen vragen zij (en dus ook wij) het volgende:

  1. Een of enkele foto’s van het originele beschadigde artikel.
  2. Een of enkele foto’s van de originele buitenverpakking.
  3. Een of enkele foto’s van de originele binnenverpakking.
  4. Een geschreven bevestiging van het probleem, inclusief zendingsnummer, waarop staat bevestigd dat het pakket beschadigd ontvangen is. Dit inclusief handtekening.
  5. Het factuurnummer.


Wanneer wij deze gegevens compleet hebben kunnen we overgaan op een claim. Bij niet volledig aanleveren van de informatie kunnen wij helaas niet overgaan tot claim en/of vergoeding van het beschadigde artikel. De informatie kan gestuurd worden naar contact@fotoboekenshop.nl